Materská škola v Betliari sa nachádza v príjemnom prostredí v centre obce na prístupovej ceste ku kaštieľu. Je to jednotriedna materská škola s celodennou prevádzkou, s kapacitou 21 detí. Výchovno vzdelávací proces zabezpečujú dve kvalifikované učiteľky a jeden nepedagogický zamestnanec – školníčka, ktorá zabezpečuje upratovanie a výdaj stravy. Stravu poskytuje školská jedáleň z Gemerskej Polomy, dovoz stravy zabezpečuje obec Betliar.
Hlavným cieľom výchovy a vzdelávania v materskej škole je dosiahnutie optimálnej kognitívnej, senzomotorickej a sociálno- emocionálnej úrovne ako základu na školské vzdelávanie v základnej škole a na život v spoločnosti.
Naša výchovno- vzdelávacia činnosť nadväzuje na výchovu v rodine, dopĺňa a obohacuje ju so zámerom všestranného rozvoja osobnosti dieťaťa s prihliadaním na jeho individuálne osobitosti. Cieľom výchovno- vzdelávacieho pôsobenia v MŠ poskytnúť dieťaťu bohaté stimulačné prostredie, odborným pedagogickým prístupom poskytnúť kvalitnú predprimárnu prípravu na bezproblémový vstup do základnej školy, položiť pevné základy na život v spoločnosti, s dôrazom na individuálny prístup k dieťaťu.
Medzi naše aktivity patrí : Šarkaniáda, Jesenné tvorivé dielne, Privítanie Mikuláša, Vianočné posedenie, Karneval, Týždeň zdravia, Deň matiek, Deň detí, výlety s rodičmi, Rozlúčka s predškolákmi a ďalšie, ktoré organizujeme v spolupráci s rodičmi a obcou.
Zámerom výchovno-vzdelávacieho pôsobenia materskej školy je vytvoriť materskú školu rodinného typu, s podmienkami na rozvíjanie zdravého životného štýlu, s poznaním a udržiavaním regionálnych tradícií a enviromentálneho cítenia.
V spolupráci so zriaďovateľom materskej školy Obcou Betliar neustále pracujeme na vylepšovaní prostredia a podmienok pre zdravý rozvoj našich detí, aby sa v našej MŠ prežili príjemné a radostné detstvo.
Po | Ut | St | Št | Pi | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
31 |
1
|
2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 |
8
|
9
|
10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 |
16
|
17
|
18 | 19 | 20 |
21 |
22
|
23
|
24 | 25 | 26 | 27 |
28
|
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |